Musikalske legestuer i dagplejegrupper

I går var jeg først gang i en ny dagplejegruppe med fire søde dagplejere og 16 børn, der er samlet i legestue hver tirsdag.

Det gik over al forventning! Mange af børnene græd, inden jeg gik i gang, måske mest fordi, at det var lidt utrygt, at der pludselig skulle til at ske noget, de ikke havde prøvet før.

Men da guitar og sang, tøjdyr, fagter og bevægelse først var i gang, så hyggede de sig, og det gjorde jeg også 🙂

Så jeg glæder mig allerede til næste gang, og som de andre grupper, så har vi aftalt, at jeg kommer ud en gang om måneden.

Hvis I kender nogle dagplejere her i Aalborg By, der mødes tirsdag eller torsdag, eller hvis I kender nogle børnehaver, der kunne være interesserede i at få mig ud fast en gang om måneden, så har jeg stadig få ledige tirsdage og torsdage. Det koster 350 pr. gang.

 

Skriv en kommentar